Szolgáltatásaink

I.      Képviseleti szolgáltatásaink:

  1. Közgyűlés összehívása: a társasházi törvényben előírt közgyűlések kiírása, kihirdetése, megszervezése és lebonyolítása
  2. Szavazások lebonyolítása: a napirendi pontokhoz kapcsolódó szavazások lebonyolítása, levezénylése
  3. Jegyzőkönyv-vezetés: a közgyűlés alatt jegyzőkönyv készítése, sokszorosítása
  4. Határozatok végrehajtása: a közgyűlésen elfogadott határozatok szabályos végrehajtása
  5. Szerződéskötés a társasház nevében: a ház működéséhez, karbantartásához szükséges szerződéseket a ház nevében megkötjük
  6. Számvizsgáló bizottsági ülések megszervezése: ehhez megfelelő helyszínt, infrastruktúrát biztosítunk.
  7. 24 órás hibabejelenő ügyelet: éjjel-nappal hívható mobilszámon vagyunk elérhetőek, hogy sürgős esetben is azonnal intézkedni tudjunk
  8. Ügyfélfogadási idő biztosítása: hétfőtől péntekig telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban, igény szerint a Társasháznál a helyszínen    
  9. Házirend elkészítése /amennyiben nincs/
  10. Garanciális ügyek képviselete: új építésű társasházak estén a garanciális idő alatti munkák bejelentésének megszervezése és felügyelete

 

II.      Gazdasági szolgáltatásaink

  1. Könyvelés, számviteli szolgáltatás: a társasház teljes körű könyvelését – saját könyvelő-munkatárssal – mi magunk végezzük, ezért naprakészek tudunk lenni. A számlákat, könyvelési adatokat, dokumentációkat a szabályoknak megfelelően saját tulajdonú helyiségben iktatjuk és tároljuk, ezért az anyagok bármikor és könnyen hozzáférhetőek
  2. Éves költségvetés készítése: a költségvetés elkészítéséhez több éves szakmai tapasztalatunkat használjuk fel
  3. Költség-optimalizálás: a költségek leszorítása a legoptimálisabb, legköltséghatékonyabb szintre
  4. Közgyűlési beszámolók készítése: a társasház közgyűléseiről írásos beszámolót készítünk, amelyet minden lakóhoz eljuttatunk
  5. Képviselet: hatóságok előtti képviselet
  6. Anyagbeszerzés: a ház igényeinek megfelelő anyagok, eszközök, berendezések beszerzése, ajánlatok bekérése, elbírálása, a beszerzés lebonyolítása
  7. Projektek lebonyolítása: a társasház extra, különleges igényeinek megfelelő beruházások teljes körű lebonyolítása
  8. Finanszírozás: a projektek lebonyolításához a finanszírozás (hitel, lízing) ajánlatok bekérése, letárgyalása, azok elbírálása, a legjobb ajánlat kiválasztása
  9. Tanácsadás: A társasház működtetésére vonatkozó költségvetés készítése
  10. Válságkezelés: A társasház fizetési nehézsége vagy fizetésképtelensége esetén pótköltségvetés elkészítése, a finanszírozás megszervezése

 

 III.      Irodai szolgáltatásaink:

  1. Irattárolás: az épületdokumentációk, könyvelési, pénzügyi bizonylatok, a társasház működése során keletkezett adatok rendszerezése, irattári tárolása
  2. Ügyintézés: ügyféliroda fenntartása, ahol biztosított munkanapokon az ügyek intézése
  3. Kommunikáció biztosítása: telefon, fax, e-mail elérés folyamatos biztosítása
  4. Irodahelyiség biztosítás: a számvizsgáló bizottság munkájának segítése, iroda igénybevételének biztosításával
  5. Ügyviteli költségek (fénymásolás, faxolás, stb.)

 

Válságkezelő szolgáltatásaink:

Hogyan alakulhat ki válsághelyzet?

 

  1. rosszul tervezett költségvetés következtében
  2. jól tervezett költségvetés, de hanyag gazdálkodás miatt
  3. a közös költség és egyéb befizetések nagyszámú és hosszabb idejű késése, vagy elmaradása következtében
  4. a közös képviselő gondatlansága, vagy szándékos pénzügyi visszaélése miatt

 

A válságkezelési szolgáltatásunk lépései:

 

 I.      A hiány tényleges és pontos felmérése:

  1. A költségvetés elemzése, annak tervezése során történő hibák feltárása
  2. A gazdálkodás elemzése, a tervezett és a tényleges költségek összehasonlítása, az estleges túlköltekezés okainak megállapítása, megjelenítése
  3. A közös költség befizetések ellenőrzése

 

II.      Javaslattétel a válsághelyzet megoldására:

  1. Az új költségvetés elkészítése és a közgyűlés elé terjesztése
  2. Az elmaradt befizetések tételes kimutatása, a tartozások rendezésére javaslatok megfogalmazása
  3. Amennyiben szükséges, a ház külső finanszírozásának megszervezése, annak lebonyolítása

 

III.      Konszolidálás – pénzügyi stabilizálás (a közgyűlés által elfogadott javaslatok alapján):

  1. A közös képviselet ellátásával biztosítani az új költségvetés betartását
  2. A finanszírozás megszervezése
  3. Az elmaradt befizetések rendezése, jövőbeni szankciók megállapítása

 

Egyéb:

Kapcsolatban állunk a társasházban elvégezendő karbantartási, felújítási és hibaelhárítási munkálatok elvégzésére jól képzett műszaki szakemberekkel és a teljes spektrumot lefedő kivitelezői háttérrel. Az esetleges peres és nem peres eljárásokban, társasházi ügyekben és egyéb jogi ügyekben (pl.: végrehajtási eljárások, stb.) szakmai tapasztalattal rendelkező ügyvédi irodával működünk együtt. Mindezek mellett természetesen szívesen dolgozunk a társasház és a tulajdonosok által megszokott, elfogadott szakemberekkel is.

Cégünk rendelkezik:

– társasházkezelők és lakásszövetkezetek felelősségbiztosításával
– könyvvizsgálói, adótanácsadói, könyvelői felelősségbiztosítással